تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 3436
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


 سال گذشته و در پنجمین سالگرد تولید سوپر اسپرت R8 یک ویدیو از مدل جدید این خودرو منتشر شد و اکنون اولین تصاویر از آئودی R8 فیس لیفت در اکانت توئیتر این شرکت منتشر شد.

 

 

 

آنطور که از عکسها پیداست تغییرات بسیار کمتر از حد مورد انتظار بوده و ظاهرا خودرو دست نخورده باقی مانده است. تنها در قسمت جلوی خودرو، چراغهای LED روزتاب و چراغهای اصلی، جلو پنجره و سپر جلو اندکی تغییر کرده اند. 

یکی از بروزرسانی های جالب، استفاده از گیربکس هفت سرعته جدید موسوم به S ترونیک است که جایگزین گیربکس شش سرعته R-Tronic می شود. دو کلاچ چند صفحه ای که بصورت مستقل در دو سمت گیربکس قرار می گیرند، اجازه تعویض دنده با حداقل تاخیر را می دهند.

 

Audi R8

 

 

 

 

 

صفر تا صد R8 با موتورهای بهینه شده، اکنون 0.3 ثانیه کاهش یافته است. موتور هشت سیلندر 4.2 لیتری می تواند قدرت 424 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر را تولید کند. بنابراین با این موتور تنها 4.3 ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر، کفایت می کند. و حداکثر سرعت نیز به 302 کیلومتر بر ساعت می رسد. 

اما برای کسانی که تشنه سرعت و شتاب بیشتری هستند، موتور V10 با حجم 5.2 لیتر در دو مدل و خروجی قابل انتخاب است. مدل استاندارد با قدرت 525 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتن متر و مدل پلاس ( Plus ) با قدرت 542 اسب بخار و گشتاور 540 نیوتن متر. مدل پلاس قادر است R8 را در مدت 3.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر و در نهایت به سرعت 317 کیلومتر بر ساعت برساند. این اعداد برای مدل استاندارد 0.1 ثانیه و 4 کیلومتر بر ساعت کمتر می باشند.

 

Audi R8 V10

 

 

 

 

 

 

آئودی R8 فیس لیفت شده قبل از پایان سال جاری و بعنوان مدل 2013 وارد بازارهای اروپا خواهد شد. قیمت پایه مدلهای کوپه از 113 هزار یورو شروع می شود و مدلهای اسپایدر نیز از 124 هزار یورو به بالا قیمت می خورند. مدلهای 10 سیلندر هم بترتیب 154 هزار و 166 هزار یورو قیمت خواهند داشت. مدل پلاس هم بابت چند اسب بخار ناچیز 173 هزار دلار به فروش خواهد رسید!

 

Audi R8 V10 Plus

 

 

 

 

 

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط P.B